luni, 24 septembrie 2012

Primele ameninţări

Am parte, între timp, de primele reacţii din partea tipei... :) Sunt specifice caracterului nou descoperit, mizerabile şi evident contradictorii. Le prezint pe scurt... mai precizez doar că id-ul de mai jos aparţine Ancăi Mateiana, şi este inclus într-un joc online, www.triburile.ro. Mesajul acolo mi-a fost trimis...


lose.breathastăzi la ora 17:10
hmm.
multumesc pentru dedicatii dragule.tot nu am de gand sa te jignesc,ca-i sub demnitatea mea.


Aha... vorbeşte de demnitate cumva? De demnitatea EI? Şi că nu mă va jigni? Păi, să vedem continuarea!


lose.breathastăzi la ora 17:10
tu,cu caracter de mahala,ai facut ce-ai facut. nu te blamez. ce vreau insa e sa pleci dracului din viata mea puiule. un gunoi de om ca tine nu stie sa faca altceva decat sa ia arma prostului si sa-si dea singur cu ea in cap. ca sa vezi insa ca te inteleg,cu tot cu frustrari si multa prostie ce te caracterizeaza acum,te anunt urmatoarele: pentru mine,nu mai existi. ce incerci sa faci acum nu ma afecteaza cu absolut nimic pe mine,ca persoana. acum e randul meu sa imi fie sila:) sila pentru ca,odata,catre jaful de om ce esti tu,am putut rosti un "te iubesc". 


Ok, dar mesajul nu e încă gata, pentru că posibilităţile de exprimare ale domnişoarei sunt nelimitate. De ce să nu includă şi ceva ameninţări? fata cu demnitatea...


lose.breathastăzi la ora 17:10
pe ai mei ii voi calma. sunt oameni destepti.stiu sa calce pe cap un amarat ce nu stie decat sa se joace cu cuvintele si atat. nu te mai apropia de mine.nici aici,nici in alte parti,sau voi avea si eu grija ca familia ta sa sufere pt prostiile tale.


Hopa! Mda... Mă vor călca pe cap ai ei, va avea grijă ca familia mea să sufere, bla-bla-bla... Aere şi ifose de piţipoancă crescută de un tată primar care îi flutura pe sub nas tot ce îşi dorea răsfăţata. Mă întreb însă, "ai ei" câţi oameni or fi călcat pe cap până acum? Probabil tipi care îi picau ei prost la imagine! Sau indivizi care încercau s-o abordeze în fel şi chip. Or avea ceva experienţă în călcatul pe cap, nu? Că prea vorbeşte cu foc domnişoara!

Apoi partea cu familia mea... Am arătat mesajul ei unor cunoscuţi de-ai mei. I-a apucat râsul. E clar că tipa nu mă cunoaşte! Am şi primit mai multe propuneri de genul "hai Cornel să ne urcăm în maşină şi să mergem acolo, să desfiinţăm Potcoava aia!". Nici vorbă... Nu e cazul să reacţionez la spusele disperate ale sus-numitei. Îi înţeleg nervii, supărarea. E prima oară în viaţa ei când e dezvelită public fără să se dezbrace ea, de bună voie! Nu se poate controla. Nu are argumente. Ce să facă altceva decât să ameninţe!

Bun... Mulţi care vor citi aici nu mă cunosc din viaţa reală. Eu, de meserie, sunt ziarist. De investigaţii. Am scris ultimii 18 ani despre afacerile oneroase ale multor politicieni şi oameni de afaceri multi-miliardari. Am primit ameninţări cu nemiluita, inclusiv cu aducerea unor rackeţi din Moldova pe capul meu şi multe altele. Mulţi "şmecheri" bătăuşi din Baia Mare, de unde sunt eu, au fost plătiţi ca să mă "termine" şi... :) nu spun mai multe ca să nu-i dau de gol pe băieţi, dar am băut bine şi am mâncat bine pe banii plătiţi de afaceriştii mafioţi împotriva mea!
În fine, ca fapt divers, în 1995, pentru că eram un spirit foarte aventuros şi cutezător, m-am înrolat în armata sârbă din Bosnia şi am luptat vreo 4 luni în acel război, ca soldat voluntar, la Sarajevo. Am cântat, cum spuneam eu, la mitralieră şi multe altele... Lucrurile astea sunt de mare notorietate despre mine, în oraşul meu, unde toată lumea mă cunoaşte. Ea, sărăcuţa, mă confundă încă (asta e, n-ai ce face) cu iubiţii din colecţie care plângeau în pumni când ea îi abandona şi care sughiţau când trenul trecea!
Bine, dacă va fi cazul de ceva răzbunări din partea ei sau a familiei ei, le aştept cu interes, indiferent că vor fi îndreptate împotriva mea sau împotriva familiei mele. deocamdată, încă refuz cererea prietenilor mei de a face o excursie în Oltenia. Sincer, sper să nu fie cazul...  Nu pentru mine!

(va urma)





Niciun comentariu: