joi, 27 septembrie 2012

Rămas bun


Nu ştiu ce părere aveţi voi după toată această poveste, dar eu cred că pe final merge şi o scrisoare de adio! Mai ales că domnişoara de 7 ori perfectă nu mi-a dat ocazia să-i adresez un ultim mesaj personal. Se descurcă mai greu cu dialogul, dar eu o înţeleg pentru că relaţiile ei de până acum au fost conjugate - de ea - doar la persoana întâi, prin verbul "eu vreau"! Dincolo de asta nu contau prea multe...
N-o să-i spun însă "scrisoare de adio" ci de "rămas bun". Pentru că nu închei în notă războinică şi nici cu gânduri rele, negre sau pătimaşe. Mi-am consumat energia de-a lungul ultimelor luni iubind-o şi apoi, acum, dezbrăcând-o de imaginea falsă cu care se îmbrăcase. În noua lumină nu mi-a mai părut deloc "sexi", deci îi scriu cu judecata limpede şi fără dor de camera web...

Ex-princess,

Timp de an 2012, văzându-te cu ochi de bou şi judecându-te cu mintea specifică celor jucaţi pe degete,  mi-a fost uşor să te iubesc. Tot aşa cum pe partea cu "The End", descoperindu-te goală de caracter mi-a fost un fleac să te ciuruiesc! Nu-ţi vreau, în schimb, răul! Încă mai am urme pe suflet din dragostea ce te visa cândva, dar trebuie să înţelegi că şi "fraierii" au uneori limitele lor în răbdare şi toleranţă! Te îndemn, fără răutate, să încerci o introspecţie serioasă zilele astea ca să ajungi cumva la adevăratele cauze care te-au adus aici, în văzul lumii şi posibil în dispreţul ei. Nu te ajută prea mult să tot dai vina pe mine şi să-ţi autosalvezi imaginea cu acuze şi blesteme. Lasă că vina pe mine o dau eu de acum, tot timpul. Pentru că şi eu voi face la fel. Aceiaşi analiză care să-mi descopere mie însumi slăbiciunea care m-a făcut inel de tablă pe degetul tău. 

Ştiu că ai acum nişte "probleme" cu faptul că ai apărut aşa, expusă, cum n-ai fost obişnuită până acum. Altfel nu plecai tu din lumile tale virtuale nici picurată cu ceară! Dar nu exagera! Nu-i dracul chiar aşa de negru! Te asigur că-ţi vei găsi adoratorii proaspăt întreţinuţi oricând te vei întoarce, pentru că în lipsa ta mai sunt ca tine, crede-mă! Îmi pare rău însă că nu ţi-a sărit niciunul din "cavalerii" dimineţilor tale în ajutor. Aş fi vrut parcă să pescuiesc vreo doi de limbă, doar aşa, ca "partidă" de final şi poate ca adevărată distracţie. Pentru că TU, în mintea şi inima mea, n-ai fost distracţie decât durere! Şi-ar fi fost o compensare aproximativ potrivită...

Nu mă duc mai departe pe calea "distrugerii", cum îmi spuneai tu în ultimul mesaj. Mă bucur însă că ai putut vedea cu ochii tăi cât de uşor se poate întoarce împotriva ta dispreţul, batjocura şi sfidarea cu care te-ai obişnuit să-ţi categoriseşti iubiţii din listă! Undeva, pe traseu, trebuia să dai şi de-un bărbat cu sânge-n caracter care să lase la o parte timiditatea faţă de expunerea publică şi falsele concepţii despre "demnitate" pentru ca apoi să-ţi dea o lecţie de neuitat. Căci dacă până mai ieri nu prea îţi aminteai de mine decât că mă jonglezi ca pe o bilă fără creier, de-acum cu siguranţă mi-am câştigat un loc etern în neuitarea ta! 

Gestionează-ţi cu responsabilitate situaţia de acasă, căci eu te voi lăsa "în pace", exact cum ai cerut adăugând (probabil în premieră în viaţa ta) şi imposibila expresie "te rog"! De data asta sunt absolut sigur că ai fost sinceră! 

Ai grijă de fetiţă căci acolo te-am văzut şi nu cred că m-am înşelat observând cât o iubeşti! Hm... Am vrut să rectific cuvântul "iubeşti", dar nu... în privinţa fiicei tale este un cuvânt potrivit. Altfel, în toate celelalte situaţii, conjugarea verbului "iubesc" nu-ţi iese. Ai lipsit la ora la care viaţa ţi-a predat lecţia de iubire!.. Probabil erai în excursie, pe un munte de ignoranţă sau la o mare delăsare... 

Gata cu sfaturile. 
Şi-acum finalul apoteotic. Nu manelist, fără stereotipuri de genul "te-am iubit, m-ai minţit"... Şi fără "pam-pam". 

A durut... Şi să-ţi fac asta şi să-mi faci ce mi-ai făcut. Pe tine te-a durut doar finalul, pentru că n-a ieşit cum ai fost obişnuită, cu încă un sinucigaş în palmares. Nu te-a durut să râzi cândva şi nici să fumezi relaţia noastră aruncând fumul înnecăcios spre mine şi apoi făcând totul cenuşă în scrumiera de tip hazna a internetului. Păstrează-ţi amintirile sau aruncă-le la coş, nu-mi pasă. Pe-ale mele, cele cu tine, ţi le dau înapoi!

Rămas bun...

12 comentarii:

Dana spunea...

Pai bine, pisy, la ce te asteptai? Aveai cumva impresia ca, la varsta andropauzei, intereseaza altceva decat portofelul? Ma, ce va mai place sa va tanguiti dupa ce ati cautat-o cu lumanarea!

Unknown spunea...

despre ce/cine vorbesti madame? care portofel? sau ai incurcat blogurile sau ai incurcat cuvintele. descurca-te!

Unknown spunea...

Pentru cucoanele cu neuronul în concediu... Pe blogul ăsta nu s-a vorbit nicăieri de bani sau de interese materiale. Nici din partea EI şi nici din partea mea. Ştiu unde le fuge mintea cucoanelor nespălate... Dacă e o diferenţă de vârstă, daca fata e tânără şi bărbatul mai în etate, atunci sigur-musai e vorba de portofel la mijloc. O fi, nu zic nu, în viaţa celor care pun problema aşa, dar nu în povestea de faţă! Eu nu am bani care să atragă atenţia femeilor şi/sau tinerelor dornice de aşa ceva, dar nici nu-mi lipseşte nimic din ceea ce are nevoie un om ca să trăiască liniştit.
Cât despre andropauză... Cele în cauză nu vă răzbunaţi pe bărbaţii ce-i aveţi acasă acuzând oameni pe care nu-i cunoaşteţi!

Anonim spunea...

Bineee...hai sa te descurc. O domnisoara nu este interesata de un tip cu cca 17 ani peste varsta ei decat din foarte putine motive. Unul ar fi experienta, celalalt ar fi banii. Daca nu ai invatat asta pana acum (da, cat de vulgar, vai, sentimentele sunt mai presus de necesitati, bla bla bla) o sa ti se tot intample. Pana inveti. Dar dupa cate vad, slabe sperante.

Unknown spunea...

Teoretic ai dreptate, dar asta doar dacă ne dăm cu părerea aşa, ca să ne aflăm în treabă! Altfel, cum am mai spus, fata din poveste nu a urmărit cu mine un interes material şi nici altceva "normal" (maturitate, experienţă, sentiment etc). Ea vroia doar să se distreze! Asta era forma ei "inteligentă" de amuzament, să contabilizeze cât mai multe aventuri amoroase pe internet! Sunt pline siteurile de foşti şi actuali iubiţi agăţaţi online de "prinţesă"!
Drept urmare, povestea n-are legătură cu diferenţa de vârstă. În amuzamentul ei ciudat intrau la grămadă indivizi de toate vârstele. Nu m-aş mira să aud că are construite castele virtuale de nisip şi cu pensionari de 80 de ani, dar tot ca formă bolnavă de divertisment, nu ca şi "interes" material sau de altă formă! Asta n-ai înţeles dumneata acum şi nici eu mult timp înainte!

Dana spunea...

Vai, bre, ce ma imbat de fericire cand imi vorbesti cu dumneata si ma faci nespalata...in rest, totul e ok.

Unknown spunea...

Pai vocabularul tau initial era cam nespălat pentru o doamnă, probabil specific anturajului tau sau felului tau de-a fi. altfel nu ma intereseaza cat de fericita esti sau nu din cauză că fiindcă! Da, totul e ok...

Anonim spunea...

era prea frumos daca nu se gasea si aici cineva sa de-a cu noroi in lume.normal ca fiecare critica povestea asta numai prin prisma evenimentelor din viata lor...deci nu-i cazul ca fim rautaciosi cu toti.unii o vad ca pe o poveste de iubire neinplinita,alti se gandesc doar la problemele lor zilnice...deci sa nu generalizam si sa gandim ca toata lumea viseaza la acelas lucru...uni inca stiu ce inseamna iub irea si stiu sa o ofere

Anonim spunea...

mai Daniel, eu cred ca cel mai vinovat de toate astea esti TU!!!

sunt un barbat oarecare si mai cred ca esti un frustrat pe viata si imposibil de placut unei femei...in realitate
Traiesti in lumea ta in care ai implicat.o pe aceasta fata fara minte de care tu ai vrut sa te legi oarecum. Ai reusit sa iti faci un joc bolnav plin de frustrari....

Anonim spunea...

Aceasta este o zi plină de bucurie a vieții mele! Am fost atât de norocoasă să fi contactat adresa de e-mail a Domnului Oduduwa {dr.oduduwaspellcaster@gmail.com}, Profetul Oduduwa mi-a ajutat să-mi aduc înapoi dragostea mea ex-cu vraja magică de dragoste în scurtă perioadă de timp.
am fost căsătorit timp de 16 ani și a fost atât de groaznic pentru că soțul meu nu avea încredere în mine și el mă înșela într-adevăr și căuta un divorț, îl iubesc atât de mult și am avut doi copii împreună, îmi iubesc copiii și doresc să trăiască și să crească cu tatăl lor, am avut nevoie disperată pentru a pune capăt divorțului și pentru a reveni la dragoste și încredere în relație.
Am citit un comentariu Post online, pe care îl copiați și scrieți pe e-mailul Dr.Oduduwa pe postarea blogului despre cum a ajutat o doamnă numită Jennifer Osawe și pe alți oameni să-i aducă înapoi pe fostul lor iubit, ajutând la restabilirea căsniciei și să facă oamenii să se bucure și să se bucure relaţie.
i-am explicat situația mea și apoi i-am căutat ajutorul, profetul Oduduwa mi-a spus că mă va ajuta cu cazul meu și că aici mă sărbătoream pentru că soțul meu sa schimbat complet pentru totdeauna. Soțul meu Anders vrea mereu să fie lângă mine și copiii noștri minunați și nu poate face nimic fără prezența mea în jurul lui, Anders, soțul meu în prezent mă iubește mai mult ca niciodată.
Mă bucur foarte mult de căsnicia mea, o mare sărbătoare. Voi păstra pe tine AȚI NEVOIE AJUTAȚI apoi contactați Domnul ODUDUWA SPELL mare MAGIC.
Domnul Oduduwa poate rezolva de asemenea probleme cum ar fi: Vraja pentru a opri divorțul, a refuza divorțul, a-și întoarce spatele, pentru a câștiga curtea-caz, succesul și distracția, puterile magnetice negre, pentru putere, putere și sărăcie. etc.
Am citit atât de multe mărturii ale prietenilor și rudelor care treceau prin aceleași probleme similare în căsnicia lor, Lordul Oduduwa, rezolvând problemele lor cu o soluție imediată.
vizitați pagina facebook: @ODUDUWALOVESPELLS pentru mai multe informații.

Camila Adrian spunea...

Mărturie despre cum m-am întors pe soțul meu. Lumea mea și viața mea s-au întors! După un an de relație spartă, soțul meu ma lăsat fără motiv. M-am simtit ca viata mea era pe punctul de a se termina, aproape ca am sinucis, eram emotional in jos de foarte mult timp. (Datorită unei vrăji numită Dr. IREDIA), pe care l-am întâlnit on-line. Într-o zi de încredere, când navighez prin Internet, am dat peste o mulțime de mărturii despre această vrăjitoare particulară. Unii oameni au mărturisit că le-a adus înapoi pe iubitul lor Ex, unii au mărturisit că reface pântecul, vindecă cancer, Hiv și alte boli, unii au mărturisit că poate vrăji pentru a opri divorțul și așa mai departe. De asemenea, am dat peste o mărturie specială, despre o femeie numită CINDY, ea a mărturisit despre modul în care a adus înapoi iubitul ei Ex în mai puțin de două zile și, la sfârșitul mărturiei ei, a renunțat la adresa de e-mail a doctorului IREDIA. După ce am citit toate acestea, am decis să încerc. I-am contactat prin e-mail drirediaherbalhome@gmail.com și mi-a explicat problema, mi-a spus să nu-mi fac griji că în 48 de ore soțul meu se va întoarce la mine. spre surprinderea mea, soțul meu a venit la mine și mi-a cerut să-l iert. Ne-am rezolvat problemele și suntem mai fericiți decât înainte ...
Dr. IREDIA este într-adevăr un om talentat și nu voi opri publicarea lui pentru că este un om minunat ... Dacă aveți o problemă și căutați o adevărată și adevărată vrăjitoare, pentru a vă rezolva toate problemele. Este legitim. Contactați-l pe e-mailul său, DRIREDIAHERBALHOME@GMAIL.COM

Floor Lola spunea...

Mai face cineva încă îndoială plantele naturale? Am văzut importanța deosebită a ierburilor naturale și munca minunată pe care au făcut-o în viața oamenilor. Mă întreb de ce oamenii își cheltuiesc încă banii pentru intervenții chirurgicale, injecții și medicamente de fiecare dată când sunt bolnavi. Ierburile naturale pot vindeca tot felul de boli, inclusiv herpes, diabetici, astm, HIV, hepatită etc. Am văzut-o cu ochii mei. Am fost vindecată de HIV, iar mătușa și soțul ei au fost vindecate de herpes de Dr.Edede, care folosește ierburi naturale pentru a vindeca diferite boli. Chiar și Dr.Edede demonstrează întregii lumi că ierburile naturale pot vindeca toate bolile și a vindecat nenumărate persoane care foloseau ierburi naturale. Știu că e greu de crezut, dar sunt o mărturie vie. Nu este nici un rău în încercarea de ierburi. El este, de asemenea, un vrăjitor, el poate arunca o vrajă pentru a vă restabili căsătoria înapoi la normal, o vrajă de noroc pentru a prospera în viață și a excela în ceea ce faceți în viață. Contactați-l la adresa: Ededetemple@gmail.com, (numărul de telefon îl sunați la numerele de telefon sau la ce-l cereți): +38972751056